lördag 2 maj 2009

Var på byn & såg på baseball ikväll...

Var på Hudson Grill, en av restaurangerna just utanför våra grindar, ikväll... Det var ett himla ståhåjj där... där fanns flera tv-apparater som sände Baseball (Atlanta Braves mot Phoenix). Hade bara liiite svårt att somna in... ville ju inte släppa fokus på bollen & allt roligt folk som cirkuerade kring min vagn. Till slut slumrade jag iaf in i min Cocoon... Den ser ut som något taget direkt ur någon av Ailien-filmerna (som tydligen visades på 90-talet) säger mamma & pappa... Jag sover iaf som en kung i den!!

3 kommentarer:

Bruno sa...

Cool vagn Theo! Den ser ut som om den kommer från en annan planet. Kram B

K sa...

Bor ni en sådan där "gatet community"?
M är helt galen i att vara ute. Hon springer omkring och plockar skräp och stenar :). Sen försöker hon säga en massa ord - kukka, kakka, docka :).

Sköt om er.

Theo och Norah sa...

Jag gilla min coola vagn oxå =)

Jepp, vi bor på ett Corporate apartements i ett Gated community. De flesta som bor här bor lång tid & hyr. Det finns några få lgh som uthyrs av uthyrare (Post apartements) som i sin tur ser till att lgh är fullt möblerad, har köksgrejor, lakan, handdukar mm. Finns förutom pool även tennisbana, gym och business centre. Som tur är hade pappsen med en dator till mig oxå... slipper sitta på business centret & blogga =)
Hejja M som får springa ute & utforska =)