söndag 24 maj 2009

Skepp ohoj på Stilla havet...

Vart ute till havs hela dagen igår =) Vi gick ut ifrån Newport Beach, CA, & seglade längs kusten ett par timmar söderut. Såg en himla massa stora villor, mega båtar & en superhärlig lekplats som hade en skön sandlåda hela vägen ner till vattnet! Jag & de andra coola barnen hängde mkt nere i ruffen... När vi började må lite kymigt gick vi upp till de vuxna... Vi hade på oss knasiga västar av frigolit (??) Jag kan ju detdär med att babysimma... ville inte braga om det så jag hade på mig min väst jag oxå. Lekte bl a peekabo med Nona (Fiona)... Det var hysteriskt roligt, tom de vuxna skrattade med oss =D När vi kom "fram" var där ett jättestort flöte med ett gäng sälar som softade tillsammans... & supermycket vatten så långt ögat nådde!? Vi vände tebax... vet inte riktigt vad de vuxna hade förväntat sig av seglatsen men de verkade oxå nöjda med dagen...

2 kommentarer:

Annan sa...

Åh, jag är så avis. Vill också resa. Eller iaf mamma...
Kram

Theo och Norah sa...

Kan verkligen rek Kalifornien.... lite lång flygning från Sverige bara....
Kram!