torsdag 21 maj 2009

Kan resa mig upp utan stöd!!!

Satt med mamma & pappa på balkongen & joxade på med det jag brukar... Kröp omkring, snokade runt bland deras grejor, klättrade över pappas ben & över mamma som låg ner... Så när jag gjort varje grej ca 20 ggr tänkte jag "Äsch, jag ställer mig upp" trots att där inget fanns att hålla i... - Det gick!!!! Jag blev förvånad själv så jag var tvungen att testa det flera gånger för att vara riktigt säker. Det funkade varje gång!! Hann inte be mamma ta en bild men nedan har hon just grabbat tag i min hand efter att jag ställde mig upp =D

4 kommentarer:

Bengt-Ivan sa...

Det var jättekul att höra, att du kan resa dig utan stöd. Då blir du väl ändå mer aktiv. Farmor säger, att du, när ni kommer hit, får ligga i en röd säng med spjälor, som Pappa och Fb Hans låg i när dom var små. Undrar vad du önskar dej på ettårsdagen, som du antagligen kommer att fira här? Kramar från oss!

Theo och Norah sa...

=) Me like röd säng! Favvofärgen... gillar grönt oxå!
Jag får nog återkomma ang min 1årsdag... Ser mkt fram emot att äta tårta hos er då!!!
Kram =)

Bruno sa...

Hej T. Vad du är våglig och duktig. Jag har inte riktigt vågat mig på att ställa mig upp själv, fast jag vill hemskt gärna. Lite läskigt är det. Jag håller nog i mig ett tag till. Då går du nog nästa gång vi ses. Ska bli kul att leka med dig igen och mamma ser framemot att träffa din mammsegull igen. Kram B

Theo och Norah sa...

Hej B!
Jag & mamma pratar om er ofta & ser så mkt fram emot att ses igen! Jag vet inte om jag går när vi ses men jag gillar verkligen att klättra & stå upp. Vi kanske kan ställa oss upp tillsammans & hålla i varandra... Då blir det inte lika läskigt att ta det första steget...
Kram!